Ce diferență face o zi!

Cu 24 de ore în urmă am fost în Florida, bucurându -mă de briza plajei (citiți: umiditate).
Ultimele mele videoclipuri

Ziua 2 de antrenament la maraton
Jurnalul de antrenament Marathon Day 2. Runeatrepeat.com

00:00
08:21
01:45

Astăzi mă bucur de priveliști de munte în Colorado!

Am zburat ieri din Fort Myers spre LAX, am primit casă în jurul nopții. Practic, am aruncat orice din valiză, precum și am reambalat lucruri aleatorii pentru următoarea mea călătorie.

5 dimineața, în această dimineață, un vehicul m -a ales la fel de mult ca să mă ia de la terminalul de zbor OC la Denver. Cafeaua înghețată X2 era necesară.

Sunt chiar aici pentru o călătorie de ambasador pe blogul de mătase. Detalii care vor veni, am dorit doar să mă opresc, precum și să stau salut

Până acum am avut o sesiune de informare, precum și am făcut o drumeție superbă.

Exact așa am făcut drumeție:

Urmați Runeatrepeat pe Instagram pentru a rămâne la fel de mult ca data unde mă aflu (așa că puteți să -mi spuneți mai târziu, când sunt la fel de bine epuizat pentru a ține cont în ce fus orar sunt …).

Am plecat la o oră de băutură mixtă … Vedeți -vă mai târziu!

Trimite -mi cartea de lucru

Salvați

Împărtășirea este grijulie!

Acțiune

Ac

Poștă

Acțiune

Continuați cu acestea:

Cele mai fine bare proteice pentru alergători- Ce să mănânce înainte, precum și după o alergare

Cele mai fine bare proteice pentru alergători. Ce să mănânci înainte de o alergare, după o alergare, precum și gustări. Top 5 bare preferate, precum și defalcarea nutriției

Ce mănânc într -o zi – pentru alergători

Ce mănânc într -un videoclip de un alergător. Jurnalul alimentar de orice am mâncat cândva mic dejun, prânz, cină, precum și gustări. În plus, sfaturi despre produsele mele preferate

Half Marathon în 10 săptămâni de antrenament, precum și listă de ambalare a curselor, precum și sfaturi

Planul de antrenament la jumătate de maraton. Rutina gratuită de 10 săptămâni de la jumătate de maraton cu zile de rulare, precum și de întindere. Lista de ambalare a zilei de curse, precum și ce să mănânci în timp ce antrenează

3 Rețetă de clătite pentru banane componente

Rețetă simplă cu 3 componente cu banane. Această rețetă rapidă de mic dejun are doar 3 componente pe care cel mai probabil le aveți deja! Este fără gluten, precum și proteine ​​bogate pentru o săptămână sau

6 Idei de snack -uri ambalate cu proteine ​​sănătoase

O rotunjire sănătoasă, precum și simplă de 6 metode diferite pentru a -ți diy propriile cutii de gustări proteice! Faceți această parte a rutinei dvs. de pregătire a mesei, precum și preveniți gustarea fără minte sau o scădere a energiei după -amiază. Oricât de mult îmi place mâncarea, precum și mesele uimitoare pregătite … Cred că gustarea este lucrul meu preferat. De asemenea, este ceva ce mă lupt … Verifică mai multe despre 6 idei de snack -uri ambalate cu proteine ​​sănătoase

Evaluare chimică de invidie de masaj, precum și înainte, precum și după imagini

Această publicație iS scris în parteneriat cu invidia de masaj, cu toate acestea, toate opiniile sunt ale mele. Salut! În ultimele două luni am lucrat cu invidia de masaj, precum și m -am bucurat de diferitele servicii pe care le oferă. Mai întâi a fost o sesiune generală de întindere a corpului la Massage Envy … apoi a fost o sesiune de masaj, precum și acum sunt … am verificat mai multe despre evaluarea chimică de invidie de masaj, precum și înainte, precum și după imagini