Oh, Doamne! Aproape că am uitat că mă duc în Arizona în seara asta !! Nu fac niciodată excursii rutiere prea în serios (citiți: lăsați totul până în ultimul moment). Bănuiesc că asta se datorează faptului că Ben și cu mine ne -am decolat într -o notă de momente în călătorii aleatorii când eram îndrăgostiți (termenul pe care îl folosesc când ne întâlnim prima dată)

Am mers la Rosarito pe Whim (Hello, Mexic). Iar a 3 -a noastră întâlnire a fost la Marele Canion. Uită -te la cât de tânăr arată Ben fără scruff!
Ultimele mele videoclipuri

Ziua 2 de antrenament la maraton
Jurnalul de antrenament Marathon Day 2. Runeatrepeat.com

Mai multe videoclipuri

0 secunde de 1 minut, 45 de secunde

Urmatorul
Memorie Jessica Simpson – Open Book Review
06:05

Trăi
00:00
08:21
01:45

Yosemite să urce pe jumătate de cupolă (este ca la 8 ore distanță și am plecat la întâmplare după muncă într -o vineri după -amiază).

Și atunci a fost momentul în care am condus în toată țara cu tot ceea ce dețineam.

Deci, da, un weekend în următorul stat pare să nu fie un biggie, dar din moment ce ar trebui să alerg o jumătate de maraton, este o afacere mare că am împachetat tot ce am nevoie să alerg. Am făcut o listă și sper să mă potrivesc totul în valiza mea peste noapte.

Mi -a fost foame toată dimineața – poate că acele cupe de pâine prăjită franceză au nevoie de ceva pentru mai multă putere de ședere? Oricum, am mâncat o pere în timp ce am împachetat …

Încă am făcut prânzul devreme – și a fost unul mare! Am făcut o salată falsă de pui cu pansament de arahide și un sandwich de curcan.

Plus o jumătate de Larabar pentru desert. Aceasta a fost aroma Smores – nu fan.

Site -ul Healthy Living Blogs are un concurs pentru a trimite un blogger norocos la Camp Blogaway. Înainte de a pleca, trebuie să vă ofer primele 7 motive pentru care ar trebui să merg la Camp Blogaway:

1. Pentru că întreb frumos. Public.

2. Pentru că aproape că am scris „public” ca „pubian” și am considerat să -l părăsesc pentru a vă râde.

3. Îmi place să călătoresc și aceasta ar fi o altă călătorie rutieră pentru mine!

4. Am scris RER de aproape 3 ani acum (!) Și mi -ar plăcea această oportunitate.

5. Am verificat lista de vorbitori și știu că aș învăța multe!

6. Voi aduce gustări pentru colegii mei călători!

7. Dacă mă vedeți la conferință și faceți o poză cu mine arătând de parcă m -am trezit, tot vă voi lăsa să o postați pe blogul dvs. (chiar dacă pot încerca să obțin chiar și la un moment dat).

Ne vedem într -un alt stat!